Saturday, August 3, 2013

iPhone vs Nikon


(Selamat berpuasa buat saudara sesama Islam.pejam celik lagi 1 minggu kita akan menyambut kedatangan Syawal.bulan kemenangan buat mereka yang berjaya menghadapi ramadhan dengan sebaiknya.Moga  aku direzkikan mendapat puasa yang sebenarnya dan direzkikan mendapat malam yang lebih baik dari 1000 bulan(AMIN).                     Sedih rasanya bila aku kecewakan peminat setia pembaca blog quegrafi.I'm Sorry Bro lama tak keluarkan entri pasal bulan puasa kan.kena lebih dekat kan diri pada sang pencipta.Kalau jadi photographer tapi tak berpuasa tak guna juga.Pasal semua gambar yang aku nak tembak semua ciptaan ALLAH.buat yang beragama Islam la.Tak gitu bro?         Seperti sebelum ini aku pernah keluarkan Entri pasal DSLR bukan medium utama untuk mendapatkan foto yang gempak giler.(SMARTPHONE) pun boleh hasilkan foto yang terbaik cuma kena ade cara dan teknik untuk tembak foto.lepas aku keluarkan entri pasal SMARTPHONE.baru aku boleh keluarkan entri pasal foto yang dihasilkan oleh smartphone.tembak pakai iPhone Je Bro?korang rasa cantik ke? Atau mesti pakai NIKon atau CANON dan selainnya.malam nie aku nak kongsi kan foto yang aku tembak sebelum berbuka puasa hari ini. Jom layan 
Amacam rasa macam pakai DSLR tak?korang ade handphone kan.cuba la buat jangan tunggu bulan jatuh keriba.banyak lagi foto yang aku nak kongsi. Tapi cukup la sampai sini untuk hari ini.selamat berpuasa^^




1 comment:

  1. Perrrggghh.. Lawa siot gmbar² kt atas ni.. Clear abes.. Serius ke ko shoot sume tu pakai Iphone jer.. Model ape ?

    ReplyDelete