Wednesday, November 27, 2013

macam cantik je macam comel je

Selamat sejahtera,hari ini aku nak post foto budak comel yang tersangat lah comel perasaan ini aku sendiri yang rasa.kanak-kanak yang tidak berdosa dan penuh dengan ragam dan hiburan.Terima kasih ALLAH.bukan nak mengajar Fatim pose macam model tapi hanya ingin jadikan koleksi peribadi dan di kongsikan dengan anda^^jangan marah ye ustaz.
 Bila dah dewasa si budak comelnya pasti gelak sendiri melihat foto di zaman baby cutenya.MACAM CANTIK JE MACAM COMEL JE...mengadap cermin dan berkata jadikan la akhlakku secomel wajah ku ya ALLAH. (ini fatim berkata ya, bukan aku yang berkata aku cute je)
 Kalau korang berminat nak abadikan foto kanak-kanak comel boleh la HELLO-HELLO aku.Merakam detik-detik manis baby comel anda dan jadikan ia sebagai kenangan abadi.^^
 









Amacam macam comel tak^^setiap orang berhak abadikan kenangan hidup dan semua orang mempunyai perasaan tersebut.syukur padamu yaALLAH.semoga setiap hari ia berlalu dengan rahmat dan keberkatannya^^

No comments:

Post a Comment