Sunday, December 1, 2013

slow shutter photography

Selamat sejahtera bersama rahmat ALLAH dan keberkatannya,sini aku nak kongsi pengalaman hari ini,aku sesungguhnya memang tengah angau dengan LANSKAP photography,nak di jadikan cerita aku harini gagah la pergi ke HUTAN LIPUR di utara selangor.korang fikir la sendiri.

 Nak di jadikan cerita aku terjatuh hahahaha,mungkin selipar jepun aku licin sangat,habis basah dan sakit-sakit tulang macam orang tua-tua.ALLAH masa tu baru la ingat dosa,usaha tangga kejayaan,tapi best giler dapat tembak-tembak LANSKAP slow shutter,sesuai dengan jiwa muda aku la kan,Mantera semerah padi.hasil yang agak memuaskan dan aku nak kongsi dengan korang semua photographer dalam hutan,aku tak bawak tripod.aku letak je atas batu.nasib baik camera aku tak ikut sama masuk dalam air.kalau ade yang nak belanja aku camera nikon 800e besttnyaa laa..syukur ALHAMDULILLAH balik dengan selamat.indahnya ciptaan tuhan yang maha agung^^begitulah karangan ringkas dari aku untuk hari ini...^^










No comments:

Post a Comment