Saturday, February 22, 2014

mamal & ika (16/2/2014) tanjung karang

lokasi yang sangat menarik dan best memang tempat idaman setiap photographer yang baru nak up macam aku ini.aku sedang mencari ilmu dan pengalaman yang sangat mahal diusia muda.tapi berkaitan dengan fotografi la .aku minat dan nak buat.aku nakkan sesuatu yang lain dari yang lain..walau sebenarnya sekarang sama aje seperti orang lain.belum masih otai lagi.

Ada juga yang mintak belajar dengan aku.rasa nak gelak je sebab aku ni bukannya tua tapi muda lagi masih banyak benda yang aku kena baiki dan belajar.korang support la aku ye hari demi hari akan ada perubahan pada gambar aku....kerana aku nak lebih lagi!!chaiyokkchaiyokk!!!!layan gambar nie...sekarang aku banyak main tone warna>nampak lebih menarik.









No comments:

Post a Comment