Saturday, February 22, 2014

photoshoot syadaamzahh/adel/yah (15/2/2014)

Rezki aku la dapat tembak gambar geng-geng comel dan menarik.memang best juga lepak dengan diorang sporting dan baik sebenarnya.tak ada lah sombong dan bongkak.itu lah ceritanya.tapi hari tu memang panas giler broo!!!nak pensan..aku datang awal sebab nak sediakan set......diorang datang lewat sikit biasalah orang peremuan.tak boleh nak salahkan juga.tapi semuanya berjalan dengan baik dan lancar.hari tu memang aku semangat macam orang pro hahahahaha...mesti ada kemajuan dalam fotografi.apapun Tema mereka adalah PERSAHABATAN dan aku doakan mereka dunia dan Akhirat lah hendaknya. ...
 
 
 itulah sebahagian Gambar diorang yang aku nk kongsi.banyak lagi hasil yang nak di kongsi.kalau post semua memang tak mahal la bhahahaha.aku cuba yang terbaik...Moga aku lebih kedepan dan RARe.....

No comments:

Post a Comment