Saturday, September 14, 2013

HADIAH BUAT JUN



Alhamdulillah.Maha Suci ALLAH yang menjadikan Langit Dan Bumi dan Segalanya.Itu Muqadimahnya.Dalam dunia Fotografi yang aku lalui banyak yang aku belajar tentang FOTOGRAFI CINTA.Maksud aku wedding foto outdoor.takde kaitan dengan cerita DRAGON BALL okee;Memang banyak gila cara diorang tembak-menembak foto sampai aku pun terharu dan ingin jadi macam mereka.Boleh la aku tiru dan buat cara aku sendiri mungkin lebih baik mungkin juga hancur pecah berderai bagai kaca.Dari masa ke semasa aku akan belajar dan cuba dengan izin ALLAH S.W.T.Moga aku mudah diberi faham hendaknya.Disamping alat sampingan seperti lens,speedlite,tripod dan lain-lain.

Dalam dunia yang berkaitan Media atau Fotografi memang dikuasai oleh barat.Kalau nak tiru aku rasa mungkin boleh,tapi di olah pada gaya yang lebih ISLAMIC.Dunia memang perlukan REVOLUSI bila tentera ISLAM bangkit,ehh aku lari tajuk pula.Maksud aku kita buat pada cara yang lebih sopan dan menutup aurat.Sbb barangan lensa mudah didapati dimana-mana,cuma perlukan bajet yang agak besar.

Rata-rata kita tengok foto yang ditembak agak tak sopan dan penuh dengan gaya seksi,kali ini aku nak buat kelainan pada Foto aku.Gaya outdoor yang lebih Islamic dan penuh dengan dramatik.aku yang tembak pun boleh DENGKI. 

Tahniah pada kawan aku Muhammad Jundullah & Nurul Atiqah yang baru-baru ini selamat menjadi pengantin sweet.Manisnya kurma ini.Moga korang bahagia dunia Akhirat dan Mendapat Keredhaan ALLAH dalam menempuh hidup yang penuh dengan tipu daya dunia.Buat anak ramai-ramai oke. ^^Sebagai hadiah dari aku,aku offer shoot outdoor.(PERCUMA)untuk 2 Album wedding.Jom layan contoh FOTO-FOTO yang aku tembak kat muka diorang yang tengah sweet.
  

 


 










AMACAM SWEET TAK.JOM KITA SAMA-SAMA DOAKAN DIA DAN PASANGAN DENGAN DOA YANG BAI-BAIK.AMIN

No comments:

Post a Comment