Sunday, June 16, 2013

20 FOTO GISB HITAM DAN PUTIH DI WANDI DR

Assalamualaikum kawan-kawan seperjuangan,apa khabar bro?apa khabar orang kampung dan juga orang Bandar?adakah sudah solat berjemaah?ALLAH;macam ustaz pulak aku harinie kan,kihkih,xdelah,saja je Tanya khabar?BOLEH.aku kat sini baik aja.bisa aja,seperti semalam dan semalam,entri aku kali nie aku nak publish sikit pasal 20foto hitam dan putih di 143 wandi dr,western aussie.

Kan aku dah cakap,yang aku minat gila hitam dan putih lebih,lagi dari aku meminati kumpulan SEARCH,kenapa korang x caye.mesti korang nak cakap,:ELEHH  QUE TU,CAKAP JE,BUAT XPUN?:sampai hati aku fikir macam tu kan.ok fine.harini aku nak post foto,yang memang aku tembak harini [17JUN 13].banyak lagi pun foto,xkan 20 je,ehhh,banyak bunyi pulak,lain hari aku share la lagi.kalau aku post semua harini,habis la blog aku,IN THE END.


Aku tembak style yang memang simple,but kena kreatif,korang tengok la,pastu curi-curi la style aku,aku halalkan,senang je nak belajar,Cuma kena hari-hari tembak,lama-lama dapat la RASA tu,benda kalau kita selalu buat, ada 2 je perasan.1,feal.2,bosan.aku xnak perasaan bosan tu,tu yang kena tolak dan pijak.ehhh banyak pulak aku ceramah kan.jom kita kembali pada zaman pop yeyeh.zasssss 

20 FOTO HITAM DAN PUTIH

GISB la punya tempat ni

nie alamat dia.amacam sweet x

datang la sini kalau betul-betul nak datang.

disini,kasut kena susun,itu apa yang guru ajar.

speaker besar-besar untuk selawatbagi omputih dengar

tanah hasil kuda sepak

ne rumah yang aku duduk.

swimming pool nie,aku xpernah try terjun lagi,sejuk kot.

nie dari belakang.

smart x,tmpt kuda jogging.

senget-senget sikit,

aku ushar je diorang lama-lama

jangan tengok lama-lama,

daun pun boleh jadikan hasil komposisi

geram x,tengok body dia,

yang nie daud,dia paling hensem,

nak panjat bumbung,tembak dulu.


horse shoe

garang betul kuda nie.marah-marah

sempat lagi buat nama.
PERHATIAN!! saya hanya berkongsi. Jadi jangan salahkan saya jika anda rasa,saya tembak tak cantik. saya masih belajar. Tapi setakat ni ramai kawan saya yang berpuas hati dengan hasil kerja saya. Tepuk dada tanya selera. Kalau gambar tak cantik tu bukan salah kamera, lens dan flash.. Tu salah saya la.. wahaha..nanti aku share lagi.wsalam

No comments:

Post a Comment