Monday, June 24, 2013

15 FOTO PERTH CITY DI MALAM HARI

salam semua,

2hari tak publish bagaikan 2tahun lamanya.sungguh aku merinduimu.hehehehe,jiwang pulak aku kali nie.sekali-sekala jiwang tak salah beb,rock jugak.ade part kena jiwang.yang penting rasa hamba kena kekalkan dalam diri.AAAP.

Baiklah,kali nie aku nak cerita pasal perth city time malam menjelma,korang rasa,cantik ke perth city time malam,atau biasa-biasa je.macam kat kampung baru KL.atau korang rasa suasana macam di pataya thai yang lintang pukang macam pasar malam 24jam.sory ye orang thai,jgan terasa.aku dah lama nak post Entri nie,sejak aku mula-mula pijak kaki ke bumi perth,aku dah set dlam kepala.nk bagi korang tengok.cantik ke?

Perth city time malam memang cantik bro?kenapa cantik?sebab tuhan ciptakan bumi ini serba cantik la.ehhh betul la kan.apa yang korang tak puas hati lagi,sila tinggalkan comment.sebab perth city terletak di suatu sudut yang memang cantik gila bro?lebih cantik lagi dari RATU ELIZABETH yang makin lama makin tua.dikelilingi lanskap yang indah,laut yang seluas mata memandang.bandar yang kecil dan bersih.Aku nak cakap pun x pandai.tpi bandar dia very simple berbanding kl.amacam boleh bayangkan tak,nak puas lagi.aku post 15 foto time malam di perth city.jangan marah ya,nanti sayang.aku xde la tembak setiap sudut di perth city,sikit cukup la kan.layan..


15 FOTO
nampak tak ade air kat situ.

nie aku tembak dari jauh,seberang sungai@laut

bila dah jauh,senang la nak buat bokeh.amacam berbulu tak

bila malam,kereta pun tak banyak.

sempat buat nama aku lagi,belakang tu la perth city.

sini,bandar memang bersih.

aku paling suka tengok benda nie la.rasa macam nak beli je.

nie pandangan dari dalam,x besar pun.

pukul 10 malam,jalan dan sunyi gila.

ade macam kat dataran merdeka.

yang korang tengok nie.block,bangunan paling tinggi,tpi x tinggi pun.

sebelum masuk perth city.

seluas korang tengok,tu la perth city,amacam kecil tak.
nampak logo nie,datang la makan kat sini,salah satu kedai makan melayu.

penat aku berjalan,rehat di stesen bas.
PERHATIAN!! saya hanya berkongsi serba sedikit foto perth city di waktu malam,kalau nak lagi tunggu ENTRI seterusnya.kalau korang datang perth city 100 tahun lagi.memang tak akan sama dengan apa yang aku post,yang baik dari allah.dan yang buruk dari siapa.dari diri aku sendiri laa.jumpa lagi.salam

No comments:

Post a Comment