Tuesday, July 16, 2013

CUBALAH BUAT?


+cubalah rasa+

semalam ALHAMDULILAH suasana berbuka puasa yang awesome,syukur pada tuhan,nikmat itu aku yang rasa.untuk 3 hari sebelum perth tak sejuk.aku rasa syukur sangat.walaupun sebenarnya yang sejuk kan pun tuhan.
pejam celik dah 6 hari kita berpuasa,hampir masuk seminggu,lepas tu sebulan,lepas tu setahun,lepas tu 10 tahun,lepas tu 100 tahun,apa la yang aku melalut kesitu
.

sebenarnya aku lagi beberapa hari nak balik malaysia,tapi tuhan lagi maha mengetahui,aku balik lepas raya.++
raya di negara orang  jawabnya.tapi x apalah,pengalaman tu yang mahal.setakat ni aku masih berpuasa penuh untuk 6day,siang singkat.kalau x larat xpayah jadi lelaki la bro?tapi dari segi lahir la,dari segi pengisian jiwa,aku rasa aku masih gagal dan tak ikut iso orang SOLEH
.

cerita semalam,lepas berterawih berjemaah,walau aku sebuk dengan camera aku,nak tembak foto orang solat tarawih.sebuk je aku ni.lepas tu .kami  lepak luar.biasa sejuk.tapi dengan kuasa tuhan.tak sejuk,aku boleh belari anak lagi kehulu dan hilir.biasa malam duduk dalam rumah je,nak keluar,terkejut urat boleh koma.bersama kawan-kawan malaysia dan singapore kami berBBQ.
+stim tak melihatnya+

disamping boleh eratkan kasih sayang,kami boleh panaskan badan.huhu.tapi aku sedih giler sbb aku melantak makan daging sikit je,pasal waktu berbuka aku dah makan kue teow bro musayyap yang panas gile tu banyak,penuh sudah perut aku hendaknya.tapi memang best giler,bakar ramai-ramai,makan ramai-ramai.kalau korang tak caye?cubalah buat.BERJEMAAH TU RAHMAT KAN.


No comments:

Post a Comment