Tuesday, October 29, 2013

20FOTO Event Makan Malam Amal Bersama Konsert (GH)


 Beberapa hari yang lepas aku direzkikan Join Makan Malam Amal yang berlangsung di Johor Bharu,turut ada Datin Seri Rosni Binti Omar,selain tetamu VVIP yang lain turut sudi menjadi penyumbang kepada Yayasan tersebut.Suasana yang biasa aku ikut,macam biasa la bro,Makan-makan,konsert dan sumbangan,Tak lekang dek hujan tak lapuk dek Panas.Aku xnak cerita sangat pasal majlis,korang mesti dan bosan.yang aku nak tunjukkan ialah FOTO.
  
Turut memeriahkan Majlis kumpulan Nasyid GENERASI HARAPAN.Wau mantap giler vokal diorang,Terus Rasa hamba datang dalam jiwa dan perasaan aku,Terima kasih pada GH,Aku seronok gile sbb dijemput menjadi crew yang pegang-pegang camera,Masa ini la nak tambah Style dalam menembak gambar event,Dan menambah idea posing,Baik punyee. 

Photographer Event memang terkenal Serata dunia disebabkan setiap hari ada aja event yang berlangsung di serata Dunia,Masa ini aku nak tajamkan seni aku yang tumpul dan Rapuh.Banyak pulak aku nak menulis,Korang mesti bosan baca Celoteh aku,cukup-cukup sudah,JOM LAYAN 20 FOTO antara foto pilihan aku masa Majlis diadakan...
suka giler gamba nie,macam foto kumpulan THe Beatles.

wajah Datin yang penuh dengan awet Muda

suasana syok dan khusyuk melihat konsert.

antara artis yang turut sama memeriahkan majlis

pro kan bro nie,videographer Majlis

fuhhh,bila suara dilontar!!boleh membuat hati-hati Manusia merenung seketika..

Jangan terpedaya dengan wajah comel dan kemerduan suara dia,beliau seorang yang sangat TEGAS

boleh masukkan watak nie dalam filem zombie.

Mintalah pada ALLAH,Dia la sebaik-baik Pemberi

Manis je vokal Mat solo nie,aku pun xtau sbb apa gelaran dia Mat solo.

Wajah-Wajah Kesian Di barisan Hadapan,Dan xde kaitan dengan cerita Bersamamu.

wibawa giler diorang nie.GENG GH..THE BEST OF NASYID GROUP.

Muka serius je travis barker Malaysia nie..

Antara watak penting dalam menjayakan Majlis.

Terharu betul tengok bangla tu solat.Walau dimana berada broo?

Masukkan jugak la style fotographer aku yang masih samar-samar.

Gaya bokeh menggunakan lens sigma 70-300mm.

gaya lanskap mengunakan lens sigma 70-300mm

sesi latihan sound check,nampak tak Puan Khaulah menunjukkan ketegasannya

Antara tetamu yang hadir Dalam menyumbang Dana.
Itu lah sedikit sebanyak foto yang aku nak kongsikan,Moga bertambah iman dan skil,dari masa kesemasa aku akan baiki skil menembak aku,dan tunjuk kat korang macamana Style Menembak gaya ISLAMIC.

No comments:

Post a Comment