Friday, October 18, 2013

Photographer Pregnant Mother

Setiap orang mempunyai keinginan dalam memotret kenangan dalam sekeping gambar.Hari yang penuh dengan nikmat dan ujian,ia akan lebih bermakna bila diabadikan dalam sekeping gambar.manusia memang mudah lupa.gambar lah yang boleh memberikan gambaran untuk generasi akan datang.

 Dunia yang penuh dengan bermacam-macam kisah dan cerita....xhairan kat luar sana ramai ibu yang mengandung ingin abadikan detik-detik saat mengandung kan baby mereka.aku menambil peluang ini.menyediakan servis untuk photographer pregnant mother.....saat yang sukar dan memenatkan penuh dengan ganjaran.aku mengambil peluan demi peluang untuk melangkah lebih jauh.apa pun aku tembak.janji halal.moga ia membantu aku lebih kedepan,lebih teknik dan lebih beriman.

sesiapa yang ingin abadikan saat-saat yang penuh dengan mainan jiwa.boleh la contact que;(0129410190)akan memberikan servis baik.ibu mengandung pun boleh jadi photoshoot.aku sediakan contoh gambar?dah-dah jangan nangis okee.  

9 foto pregnant mother 

 









 amacam oke tak foto yang aku tembak?kalau tak puas hati.sila tunjuk ajar,aku memang tengah gilakan teknik sekarang ni?korang nie rajin betul baca blog aku.tapi tak rajin nak comment?jangan la malu,aku layan je semua.moga baik-baik la hendaknya.Amin^^

No comments:

Post a Comment