Thursday, October 17, 2013

Outdoor photoshot (Azhar & Nurul )

Alhamdullilah selesai sudah Majlis perkahwinan Azhar dan Nurul yang berlansung di Kuala Nerang Kedah,Aku dari kl gagah turun ke utara tanah air,penat jugak la bro,tapi aku muda dan penuh bersemangat,baru-baru nak meletakkan diri dalam dunia PHOTOGRAPHER SERVIS .kena rajin dan berdisplin.

Macam sebelum nie aku buat sebagai HOBI & MINAT.takde la sampai nak cas duit.tapi sekarang aku jadikan ia sebagai perniagaan.Mula dengan cara sendiri dan simpanan sendiri.aku berharap ia akan lebih baik dan lebih kedepan.sikit-sikit lama jadi bukit. 

Siapalah aku kalau segalanya aku tidak bersyukur.Terima kasih TUHAN,moga aku dimudahkan untuk sekian hari...dan seterusnya.aku mintak juga support dari korang semua yang sudi membaca blog aku.dan tolong mempromosikan servis aku^^.aku buat yang baik dan yang terbaik. murah pun murah!!!aku tunjuk sikit teknik aku yang masih hijau.10 cukup la yerr....

JOM LAYAN 10 FOTO OUTDOOR
 









                             Amacam berminat tak nak shoot macam tu?call que(0129410190)^^

No comments:

Post a Comment