Friday, December 13, 2013

Malam berinai Khairul+izatie (7/12/13)

Ini antara majlis yang best dan sporting.gile-gile punya malam berinai.bagi aku la memang secocok la diorang nie,sama hensem sama cantik.meriah dan penuh dengan gelak ketawa,moga korang bahagia weiiii?syukur alhamdulillah mereka disatukan.tapi aku amek part majlis malam berinai je sebab wedding esok harinya aku buat tempat lain,sedih gile.Jadi diorang amek fotographer lain.kita tak boleh tolak pelanggan sesuka hati,mana yang dahulu,di dulukan.tapi memang terbaik la diorang ini.aku rasa macam sebahagian ahli keluarga je.heee
aku show kan sebahagian foto.yang memang aku tak edit pun,aku lebih suka showkan yang asli.kalau nak buat album mungkin ade main tone warna sedikit.korang layang la yee..trimass














No comments:

Post a Comment