Wednesday, December 25, 2013

sanding+0utdoor (hafiz+shima-shidi+shida) 22/12/13

Apa khabar semua,terima kasih aku diberi pengalaman baru dalam dunia photographer perkahwinan,yang terbaru untuk pasangan double ini,memang best gile tembak gambar diarong,aku memilih gambar secara rawak untuk di show kan kepada pembaca blog aku,bukan malas nak memilih,tapi aku nak korang tengok seadaanya,aku pun bukan pro sangat tapi aku cuba buat yang terbaik.

Bertempat di tasik biru kundang,lokasi yang tak berapa best sangat tapi aku gunakan dengan sebaik mungkin,untuk mendapatkan hasil yang best dan gile2 foto,memang menarik bila kita jadikan mereka seperti keluarga sendiri.rock n roll broo.aku gunakan elemen ala2 band music sebab diorang 2 pasangan.satu pengalaman yang cukup awesome dan best.ANDA BILA LAGI!!
\













No comments:

Post a Comment