Friday, December 13, 2013

Nikah,sanding YIM + NANI (7/12/13)

SALAM semua,minta maaf dah seminggu tak publish,agak sebuk sikit di hujung tahun,lelaki dewasa biasa memang sebuk kalau hujung tahun.kalau tak sebuk namanya pemalas,kan aku dah cakap aku nak jadikan bidang fotografi sebagai satu perniagaan,sangat baru lagi dan masih mentah,banyak benda yang aku perlu belajar.tapi aku akan cuba buat yang sangat terbaik.pelanggan adalah keutamaan.
aku berani kerana aku tahu kalau aku mulai dari sekarang akan datang aku akan lebih terpelajar,hahahaha..syukur
Sini aku nak kongsi dengan anda sebahagian majlis nikah si kedua mempelai kita yim dan nani,aku show kan sebahagian pic ajalah ye.memang aku tak suka show semua,memang banyak kelemahan,tapi aku tak malu nak tunjuk sbb setiap fotographer pun ade permulaan yang teruk macam aku la..Tahniah kepada kedua pasangan moga bahagia dalam membina kehidupan yang penuh dengan dugaan.AMIN.




















No comments:

Post a Comment