Thursday, April 25, 2013

7 gambar yang menarik minat pada fotografi.

Setiap orang,ade minat masing2;macam2 lah gaya setiap manusia???sush nak cerita;kalau aku tulis pun.10 tahun pun x habis hahaha.aku gelak sendiri??macam aku? minat sangat pada fotografi,sebenarnya xde lah minat sangat.tapi kes aku selalu tengok forum2 foto,gambar2 fotografi yang mengancam jiwa raga aku yang masih merah membara nie.

kalau dah tengok xkan nak diam je broo?mesti la ade rasa nak buat jugak kan??mestilah  nak jugak jadi macam diorg yang power rangers tu,diorang boleh buat,kita mesti boleh buat,cuma kena belajar la?diorang pun belajar juga?otai2 kita nie;sikit2 aku belajar la:xkan terus nak jadi pro kott.cuma ilmu yang aku ambil kena la aku manfaat pada benda yang berfaedah:baru bermakna dalam hidup?aku kongsi2 jugak kat korang (walau aku tau ilmu aku cetek je??)moga ada kebaikan pada aku dan korang yang sudi membaca blog aku ni.dan boleh menarik minat korang pada dunia fotografi yang indah nie.sini aku nak post 7 gambar yang membuat aku minat pada fotografi?cantikk woiiii!!bukan aku yang tangkap?tapi aku nak tangkap gambar macam tu?suatu hari nanti.aminxx.jom layan alam ciptaan tuhan yang indah.....




 amacam bro cantik tak??lepas nie boleh lah beli camera.amek gambar banyak2 pastu share ngan aku..hahahah.ok.laa.cukup la malam nie.tangan aku dah penat dah?jangan lupa comment ye.choooww....







No comments:

Post a Comment