Saturday, January 18, 2014

ayub+mira wedding (18/1/2014)

sudah berkahwin dah si ayub dan mira tahniah diucapkan.segala puji bagi Allah Majlis berjalan dengan baik dan sempoi.walaupun xde pelamin,hanya pose di makan beradap.memang tersangat sempoi dan aku rasa mereka memang orang yang sukakan majlis yang sederhana.bertempat di cheras,lokasi yang biasa aku pergi,cuma family belah wanita agak kurang suka bergambar tapi tidak mengapa pic candid menjadi sasaran utama dan bukan semua manusia suka bergambar.

lokasi outdoor di taman menjual bunga memang sempoi habis tempat dia.tapi aku showkan kat korang hanya sebahagian pic sahaja.jangan marah ye kanak-kanak.pengantin wanita yang comel dan malu-malu nak bergambar membuatkan aku lebih peka dan rare!!banyak benda jugak aku belajar hari ini.apa pun tahniah yaa!!











1 comment:

  1. Ala2 comelnyer pengantin kiter niy..malu2 kucing plak mira ni.tu kenapa dua2 tutup muka ngn buah kelapa tu?? Hm pelik2 je korg ni..pape pun tahniah yer!! semoga berbahagia selalu sampai ke anak cucu cicit... mudah mudahan kekal sampai akhirat..amin..jadilah isteri yg pandai menghiburkan suami dan jadilah suami yg pandai menghiburkan isteri..sekian dr sahabatmu

    ReplyDelete