Saturday, January 18, 2014

Man+Liza wedding (11/1/2014)

Selamat tahun baru 2014 ,pejam celik sudah besar ye anak mama nie,tahun baru dan azam baru,niat dan semangat kena terus membara,setiap tahun Manusia tanam azam dan semangat baru,semangat yang akhirnya berlalu sahaja seperti angin yang bertiup.kerana niat yang salah dan tingkah laku yang sangat bersimpang dari niat sebenarnya.

Macam aku 2014 tahun yang sangat mencabar untuk aku luaskan fotografi aku ke lebih jauh.2013 masa aku belajar kesilapan dan 2013 ialah hasil aku untuk lebih jauh dan standart iso pro!!aku bukan pro tapi aku akan sentiasa buat dan mencuba Moga ade peningkatan kerana ini semua apa yang aku nak!Allah Tolong!!! jom layan foto First wedding aku untuk tahun 2014!!Bertempat di ipd kuala Muda kedah...Pengantin ini sudah berusia jadi gaya biasa sahaja..disebab kan usia dan gaya foto lelaki sembilu^^











No comments:

Post a Comment