Saturday, May 18, 2013

10 foto bila tiba di perth

5 jam menaiki  kapal yang terbang memang menguji kesabaran aku,mujur pramugari prihatin.bila,buat muka manis dan comel sampai aku hilang bosan. masuk je fligt dlm sejam lepas kapal bergerak.aku terus tido.mungkin penat sangat,malam singkat.pukul 5am bergegas ke airport,8,50 berlepas.sebelum tu,ade la rezki,makan sarapan donut dan nasi lemak.aku terjaga,pilot menjerit-jerit,kita akan mendarat lebih kurang sejam lagi and bla bla bla.aku terus masuk dalam toilet.cuci muka,hati terus senang.aku dah tak sabar nak jejak kaki ke bumi perth.aku tak sabar nak pelok kanggro dan cakap i love you,hehehehehe,

bila tiba di bumi perth,aku terus sujud syukur,alhamdulillah perjalanan aku selamat sampai di bumi perth yang dingin,dengan muka pegawai imegresen yang membosankan,aku layan je la la,double check.mujur bagasi aku tak kena selongkar,macam penjenayah yang jahat,anjing la yang check aku,mujur lah kering,xde la kena samak,lepas check out,muka bro khabab dan panas tggu aku lama cam anak dara yang lembab.aku tembak terus 10 picture yang aku janji kat korang.layang je ok..
terima kasih tuhan,donut yang aku makan sebelum naik kapal yang terbang.
                                                                              ****
nasi lemak sarapan
10 picture bila tiba di perth

pandangan dari awan sebelum tiba di perth

tengok la tu,pandangan dari atas pekan-pekan di perth

sampai.aku terus cari bagasi untuk check out

assalamualaikum perth

korang rasa.ini kedai apa,

untuk siapa yang tak pernah sampai perth,cmni la gaya airport dia

no plet kete yang amek aku dri air port,bawak ke queens park

bye menara tiang,kerja baik-baik

taxi tu no dia cantik.

sim card yang aku guna sepanjang aku kat sini la nanti,nama pun  gila john.

tunggu entri aku seterusnya tentang negara aussie...

No comments:

Post a Comment