Friday, May 10, 2013

10 foto landscape yang buat korang berbulu?

kalau makan roti dengan minum air kopi boleh kurus tak?sejak akhir2 nie badan aku naik la?aku memang jaga badan sebenarnya?pantang buncit?memang aku akan gunakan semua kuasa yang ade untuk hilang kan buncit?eh apa aku melalut nie.sorry yang nie xde kaitan ok?? baru2 ni ade orang tanya ngan aku?apa itu lanscape?jadi aku terus dapat idea la nak tulis entri aku kali nie?korang layan jelah ok?


Apa Sebenarnya Landscape itu??

Landscape menurut erti katanya ialah pemandangan.
Landscape terdiri dari fitur yang luas,banyak elemen-elemen  alam yang boleh dikaitkan dengan lanscape?contohnya gunung, bukit,sungai, danau, kolam,laut,unsur-unsur hidup,vegetasi asli,pokok-pokok, termasuk berbagai bentuk penggunaan alam, bangunan, struktur, dan elemen fana seperti pencahayaan dan kondisi cuaca.
rata-rata fotografer banyak dari kita yang minat gila permandangan alam.biasanya cara seorang fotografer mendapatkan permandangan yang luas?yang tersergah indah di depan mata adalah dengan memasang kamera.memang dengan memotret landscape,pada umumnya akan mendapat foto yang memang cantik gila.sini aku nak kongsi dengan korang 10 foto landscape yang membuatkan korang berbulu?layan>










amacam berbulu ayam tak?hahahaha.nanti aku akan ceritakan tips-tips untuk mengambil gambar landskap dan pemandangan mengikut pengalaman dan apa yang aku pelajari dan kaji.aku akan tambah dari semasa ke semasa jika ada apa-apa tips yang terlintas di kepala aku.pasal aku bukan pandai sangat nak berkongsi,aku pun budak mentah yang baru nak belajar merangkak. Penulisan ini on the spot je ni, tidak dirancang :D

No comments:

Post a Comment