Monday, May 6, 2013

eid milad bro emyandmizi.

                                             
                                                     
 bro upin dan bro ipin di hari bahagia

aku muhammad que ucapkan selamat hari lahir kepada bro emy dan bro mizi yang rasa dirinya comel,semoga dipandu dalam hidup dan menjadi buah hati rsa,sikit-sikit kita ubah perangai supaya lebih bersemangat untuk berjuang bro,sementara masih ada peluang kedua,kita baiki dan terus membela rsa,itu sudah mencukupi,amin!!

fuh,penat betul harini,balik2 aku pensan terus,mana tak pensan satu malam setup untuk milad kawan-kawan aku(6mei.2pm-7pm),aku la yang planing nak buat bbq diorang besar-besaran.lepas pakat2 dengan member2 lain,kita orang pilih sungai kancing selangor sebagai tempat yang sesuai,senang kawan2 nak datang,kalau buat kat london siapa nak datang,bukan semua anak orang kaya,masing2 duit cukup beli superbiker je,xdelah planning macam jom heboh tu?,itu gila bro,kami bukan pakai kereta ferarri nak buat kat hotel,memang rata2 orang suka tempat yang penuh kehijaun dan terbuka,penuh dengan lanscape,cehhhcehh,kat hotel nak tidur boleh la bro,baru syokkk?kalau setakat ayam2 bakar,sosej2 bakar,kerang2 bakar,itu mampu la,mujur bro sem bawak menu tambahan, nasi lemak sem terbaik di asia,boleh backup2 perut kawan-kawan yang macam perut buaya,aku x kesah sangat pasal makan,aku lebih seronok bila bersama kawan-kawan,saat-saat indah permai yang buat aku gelak macam gadis comel.itulah yang aku nak,ambil berkat kawan2 yang bagaikan baby yang tiada dosa..kihkih,memang x sangka bro?datang2 je port hujan reda,cuaca elok sangt,hati kecil aku memang ade berkata"tuhan saya nak raikan kawan2?kalau hujan xdapat la nak hidupkan api,dengan kuasamu,berhenti lah."wah betul ke ayat aku nie?''KALAU ADE POWER MEMANG AKU DAH TOLAK HUJAN TU PERGI KE AFRICA,Alhamdulillah,majlis berjalan dengan penuh awesome,aku nak cerita pun penat,aku dah tembak dari awal sampai habis gelagat    bakal tentera IM dalam gambar,apa guna camera mahal tapi xde gambar kan,tapi aku,?x share la,sebab x berapa elok untuk tantapan umum,kalau dah awesome tu korang fikir lah sendiri,selain untuk raikan kawan,aku memang ade niat nak tebus dosa,maklumlah aku kan selalu buat silap,takut xjumpa diorang lagi,pasal 16mei aku nak pegi jauh,kalau ade rezki jumpa la,kalau aku ditakdirkan tak balik malaysia,atau mati tempat lain itu dan jadi cerita lain bro,moga2 diorang ingat lah kat aku nie,sampai sini aku pun dah mengantuk,terima kasih pada kawan2 yang sudi hadir...sama2 doa mendoakan.kalau ade salah dan silap,kita berlapang dada.........korang boleh layan 2foto nie,tu cukup la untuk korang,siapa suruh tak datang....ade rezki lagi,kita buat lagi untuk kawan-kawan lain.dan terima kasih juga pada bro2 segak yang sudi hadir..
                                                     ayam bakar que

                                                                kek beli kat kedai warung

alhamdulillah semuanya adalah percaturan tuhan,kita merancang tuhan yang menentukan,majlis bro emy dan bro mizi berjalan dengan lancar dan lebih comel,semoga apa yang berlaku semua dinilai oleh tuhan dan menjadi ibadah amin.


                                                   

2 comments: