Saturday, May 4, 2013

korang kena pergi?

hari yang memenatkan bro?
harinie aku penat gila,lagi2 musim undi mengundi?memang sakai gila la?
tepi jalan bersepah bendera umno,pas,pkr,dap,bla bla bla...pening kepala aku.aku dah cukup umur?tapi? jangan harap lah aku nak pergi undi?aku dah la jahat,bila aku undi bertambah la saham neraka aku?maklumlah politik mmg 90% kotor,aku bukan nak cerita pasal politik,entri kali nie,aku nak cerita pasal tempat best kalau korang nak makan nasi ayam dan tempat cantik,kalau korang nak  tembak gambar lanscape.

aku pergi kl,macam biasa la.aku ge kl cari barang camera la.tu lah kerja aku,singgah makan nasi ayam..huhu,restoran sebelah times square,sedap gila bro..??minum pulak dengan air kelapa,perkhh buncit perut aku..kebetulan aku bawak camera,memang aku shot la nasi ayam tu??
+
                                                                   
amacam sedap x bro?rasa dulu bro?harga pun berpatutan?xdelah mahal macam kat dalam mall tu,kalau korang pergi shoping kat times square?rajin2 la singgah makan kat kedai ikhwan?sebelah je,xpayah tol,xpayah jem.

lepas puas makan apa lagi,baca doa lah.pastu bla la.jangan tunggu lama,nanti lapar balik.?otw balik aku dri kl ke rumah dengan perut yang buncit?aku lalu  tempat yang memang gempak dan cantik gila,kalau korang  nak amek gambar lanscape.korang x percaya?

++++++


 natural foto,biar bukak mata korang.


hah!baru korang percaya?ade macam cerita jurassic park x.aku post 1 foto je?sebab kalau korang nak banyak2 foto,pergi tembak sendiri,aku dah tunjuk kat korang tempat nie.mmg cantik gila.aku dah bagetau?apa lagi bawak camera?bawak anak bini,atok nenek,aceh gurau jee..

macamana nak kesitu bro?ok senang je?korang ikut latar,exit rawang selatan nanti jumpa singboard nie
                                                                           hah!nampak?.

sebelum signboard tu,korang celik mata,memang keling korang penuh dengan daun yang hijau,indah gila.pergi tau?cukup la post aku untuk malam nie.aku pun dah penat?malam nie lepak rumah emy?layan movie islam huhuhu?kalau korang ade port baik nak shoot!boleh la inbox kat aku....salam

No comments:

Post a Comment